wtorek, 1 maja 2012

MOC WEWNĘTRZNA


22:31:39 Uczestnik A: ja już psychologię pozytywną przerabiałam, ale to wszystko nie jest do końca trwałe
(mowa o docenianiu tego, że jesteśmy najedzeni, napici, jest nam ciepło, możemy chodzić, nie strzelają i nic za bardzo nie boli)
22:32:01 Uczestnik B: Trwałe, jeśli się praktykuje
22:32:22 Uczestnik A: ja praktykuje
22:32:26 wanda_kowalska: trwałe, gdy o tym myślisz jak o trwałym, a nie oczekujesz czegoś z zewnątrz
22:32:29 Uczestnik C: chyba nie chodzi o to, żeby skupiać się na pozytywach i na siłę się ich doszukiwać tylko może mieć inne nastawienie do wszystkiego co się dzieje
22:32:45 Uczestnik A: nastawienie jest bardzo ważne, nawet pisałam z tego piękną pracę. Ale co z tego, jak nie ma wewnętrznej mocy?
22:33:24 Uczestnik C: trwałe nic nie jest...
22:33:40 Prowadząca: Dokładnie, trwałe nic nie jest.
22:34:39 Prowadząca: Wiesz, Uczestnik A, ja tam "moc wewnętrzną" biorę (zabawne, zadali mi to pytanie ostatnio w górach) - z tego, co robię. Nie z sufitu. Tylko z roboty.

 
------------------------------------
Czaty prowadzone są w czwartki w godzinach 22 do 24, w pokoju sens na polchacie.
Wejście do pokoju: tutaj. Nie trzeba hasła, pole może zostać puste. 

W inne dni tygodnia w tych samych godzinach zwykle ktoś jest na dyżurze. Warto przećwiczyć wchodzenie do pokoju. Zapraszamy
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz