poniedziałek, 30 kwietnia 2012

WMAWIANIE SOBIE


22:34:00 ~Uczestnik 1: Od kilku tygodni każdego ranka powtarzam sobie wiele razy jedno zdanie "Wiem, że dziś spotka mnie coś wspaniałego". Zauważyłem, że daje mi ono naprawdę wiele wiary w dzień, energii oraz radości
22:34:22 ~ Uczestnik 1: Słowa mają ogromną moc. Nimi wpływamy na nasz stan umysłu, na myśli
22:34:52 ~ Uczestnik 2: kiedyś też tak robiłam, ale bez przepracowania różnych rzeczy w sobie niewiele to zmieniło
22:35:03 ~ Uczestnik 2: i czułam się jakbym sama siebie oszukiwała
22:35:12 ~ Uczestnik 2: w sensie wmawiam sobie, że będzie dobrze a g... prawda
22:35:43 ~ Uczestnik 3: wmawianie nic nie daje
22:36:01 Prowadząca: Popieram, wmawianie sobie nic nie daje
 
------------------------------------
Czaty prowadzone są w czwartki w godzinach 22 do 24, w pokoju sens na polchacie.
Wejście do pokoju: tutaj. Nie trzeba hasła, pole może zostać puste. 

W inne dni tygodnia w tych samych godzinach zwykle ktoś jest na dyżurze. Warto przećwiczyć wchodzenie do pokoju. Zapraszamy
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz