niedziela, 22 kwietnia 2012

CO DOBREGO



Blog ma na celu upowszechnienie czatów prowadzonych przez nasze stowarzyszenie (AMŻ).
Dlatego że są fajne. Będą publikowane fragmenty. Miłej lektury


22:01:21 Prowadząca: a co dobrego dziś u Was?
22:01:52 Prowadząca: Ja się odgrzebałam z poczty pracowej po urlopie.
22:02:00 ~Uczestnik 1: Zmagam się z parkami narodowymi na geografię... Poza tym trochę samodyscyplina szwankuje i oglądam całkiem ciekawą prezentację o tym :)
22:02:48 Prowadząca: parki narodowe są dobre? (bo nie wiem). W sensie: co dobrego? mówisz: parki na geografię. Masz z tego radochę?
22:03:30 ~Uczestnik 1: Zależy jak na to patrzeć. Chętnie bym po nich pochodził, ale nie chce mi się ich wszystkich wkuwać na pamięć, by tylko się wykazać przed nauczycielem...
22:04:07 Prowadząca: Bo tu mamy taki zwyczaj, żeby się sukcesem jakimś na "dzień dobry" pochwalić.
22:04:15 ~Uczestnik 1: Ostatnio bardzo marudzę na ten cały system... Boli mnie fakt, że każdego dnia szkoła pozbawia mnie 8 godzin najcenniejszego, wolnego czasu
22:04:39 Prowadząca: Mogłeś nie zauważyć jako początkujący, ale przyjrzyj się: to NIE jest pytanie "co słychać".
22:05:30 Prowadząca: Na mur beton masz kupę rzeczy w życiu, z których masz radochę, nie?
22:05:36 Uczestnik 2: na pewno
22:05:45 ~Uczestnik 1: Jasne :)
22:05:47 Prowadząca: A na czym się skupiłeś, Słoneczko moje geograficzne? Zastanawiałam się dziś nad narzekaniem, czy takim myśleniem "ale to, ale tamto".  (np. Troche lubię szkołę, ale geografia zjada mi 8 godzin mojego życia)
22:11:35 ~Uczestnik 1: Prowadząca, łatwo dałaś mi do zrozumienia, że nie powinienem narzekać na tak prosty powód jak właśnie szkoła. Mam tysiące rzeczy w życiu, by nimi wypełnić chwilę marudzenia :)
22:12:15 Prowadząca: Znaczy masz tysiące rzeczy do marudzenia, czy tysiące rzeczy zamiast marudzenia?
22:12:32 ~Uczestnik 1: Tysiące rzeczy zamiast marudzenia oczywiście :)
22:12:37 Prowadząca: :-)
22:13:14 ~Uczestnik 1: Stosunkowo niedawno zacząłem zauważać pewne różnice w dostrzeganiu szczęścia w moim życiu
22:14:02 Prowadząca: No i bardzo dobrze Uczestnik 1. Podpasowałeś mi pod temat, więc trochę na Tobie sobie pojechałam, ale nie bierz tego jakoś szczególnie osobiście. Sporo ludzi na pytanie "co dobrego" zaczyna narzekać (nie jesteś wyjątkiem, nawet mi się zdarza)
22:14:53 ~Uczestnik 1: Jasne Prowadząca. Świetna forma wbicia sobie coś w końcu do głowy :)


------------------------------------
Czaty prowadzone są w czwartki w godzinach 22 do 24, w pokoju sens na polchacie.
Wejście do pokoju: tutaj. Nie trzeba hasła, pole może zostać puste. 

W inne dni tygodnia w tych samych godzinach zwykle ktoś jest na dyżurze. Warto przećwiczyć wchodzenie do pokoju. Zapraszamy

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz