wtorek, 24 kwietnia 2012

DO ROBOTY - NAWET DZIECKO TO WIE


22:22:41 Uczestnik 1 powiem Wam, co mnie miłego spotkało, cieszę się że mam tak mądrego syna, że mówiłam mu, że muszę coś poczytać, (bo jestem uzależniona od czytania) a On na to – mamo, Ty zacznij to robić, a nie czytać- ja wbiłam się w fotel z wrażenia
22:22:42 Prowadząca: To Cię syn zastrzelił. Dobrze mieć takiego syna, nie?
22:22:46 Uczestnik 2: Syn robi wrażenie :)
22:23:18 Uczestnik 1: tak, no, niestety, oświecił mnie :)


------------------------------------
Czaty prowadzone są w czwartki w godzinach 22 do 24, w pokoju sens na polchacie.
Wejście do pokoju: tutaj. Nie trzeba hasła, pole może zostać puste. 

W inne dni tygodnia w tych samych godzinach zwykle ktoś jest na dyżurze. Warto przećwiczyć wchodzenie do pokoju. Zapraszamy
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz