poniedziałek, 21 maja 2012

Najpiękniejsza grań w Polsce


Najpiękniejsza grań (na KL)

Uczestnik 1: Najpiękniejsza wyprawa górska to było przejście granią Karkonoszy.
Uczestnik 1: Wjechałam kolejką i parę dni szłam granią
Uczestnik 1: widoki
Uczestnik 1: przestrzeń
Uczestnik 1: wiatr
Uczestnik 1: Akurat ta grań jest tam gdzie mamy Kurs Liderów w tym roku
Uczestnik 1: I mam w planie sobie powtórzyć przejście przed kursem
Uczestnik 1: bo to taki kawał łagodną granią - prawie za darmo - kolejka na wjechanie, potem po prawie płaskim, a dwa dni dalej kolejka na zjazd na kurs.
Uczestnik 2: fajne
Uczestnik 1: Przemyśl uczestnik 2 czy też nie chcesz
Uczestnik 2: przemyśle
Uczestnik 1: bo to jest łatwy dostęp do tych najpiękniejszych partii szczytowych
Uczestnik 1: może jakąś wycieczkę z kursu zrobić
Uczestnik 1: ale jak znam życie to nie będzie czasu, bo to intensywny kurs
Uczestnik 1: a takie śliczne góry... i idzie się prawie po płaskim.
Uczestnik 2: w pobliżu jest sporo atrakcji
Uczestnik 1: a na szczycie…, rozmarzyłam się....
Uczestnik 2: :)
Uczestnik 1: To najfajniejsza grań w Polsce moim zdaniem
Uczestnik 1: a byłam na wszystkich szczytach z Korony Gór Polski, to się mogę mądrzyć.

Mowa o Kursie Liderów (KL). Głównym kursie stowarzyszenia. W tym roku po pierwsze: jest, po drugie: jest w Polsce, po trzecie: jest w Sudetach. I jest fajny.  Link do więcej informacji: z boczku.

A czat najbliższy oczywiście w czwartek, godz 22, pokój sens na polchacie. W inne dni zwykle też ktoś jest.  Można na przykład podpytać o kurs.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz